☁️ Правила та 🚀гарантії🚀 магазину 🌤️SKY SHOP🌤️

5.00 зірок 1 Vote
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.odium.bot↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Покупатель имеет полное право оспорить свой заказ если:
-на фото, которое выдал бот, нету достаточного количества ориентиров;
-координаты на фото не соответствуют действительности;
-на фото, простите за мой французский, нихуя не можно разобрать;
-товар не соответствует заявленному качеству;
-нету метки на фото;
-место испорчено чайками;
-всё вроде чётко, но я ничего не нашёл.

Как создать тикет на нашем сайте для решения подобных проблем:

Если, по какой-то причине, тикет закрыт без объяснений, свяжитесь с независимой администрацией магазина: https://t.me/sonix44x

Саппорт обязуется ответить на ваш тикет в течении 24ч, уточнить все детали, после чего объяснить своё решения. Только после соблюдения всех пунктов он может закрыть тикет в ту или иную сторону🤝

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
☁2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
☁2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
☁3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
☁3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
☁4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
☁5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
☁6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
☁7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
☁7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.
 
Угорі Унизу